Szivárvány eső :)

Ma gyönyörűségeset alkottunk:).

Balázs ajtaján még mindig a hóember dísz volt, de mivel úgy döntöttünk, a tél már inkább ne térjen vissza, kitaláltunk valami újat:).Ha már ma van a víz napja, valami vizeset;).

Hát íme:


Az elkészítése a következőképp történt:

1. Fehér pompomokat készítettem, majd ráragasztottuk egy felhő alakra kivágott papírra.

2. Kivágtunk színes papírokból esőcseppeket. A színeket Balázs választotta ki:).

3. Átfűztem egy kék színű fonalat a felhő alján, nekem 11 sor lett. Majd erre a 11 szál fonalra ráragasztottam a cseppeket. Olyan sorrendben, hogy minél színesebb legyen.

4. Kivágtam egy napocska formát, rajzoltunk rá szájat, ragasztottunk szemet és körbe ragasztottunk rá egy sárga fonalat (csak mert volt itthon:) ).

Majd ezt az egészet felragasztottuk Bali ajtajára, így meg is van a tavaszi ajtódísze:D.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .