Anya, gyurmázzunk! 

Ezt hallgatom kb egy hete minden reggel. És mindig azt akarja, hogy számokat gyúrjak neki… Most ez a téma kell neki, de persze korábban is sokszor került elő a gyurma és készítettünk már sokféle mesefigurát, betűket, kis falut, járműveket… 

Szóval nálunk a gyurmázás egy nagyon gyakori időtöltés. Persze úgy, hogy Balázs adja az utasításokat, én pedig alkotok. Majd, ha kész vannak a figurák Balázs játszik vele, ami közben persze eszébe jut még valami, ami kelleni fog, és Balázs újra kiadja nekem a feladatot.. Remélem, azért hamarosan eljön az idő, hogy egyedül is le tud ülni gyurmázni, de addig is szükségem van némi inspirációra, ötletre ebben a témában. Kezdem úgy érezni, kimerítettem az ötlettáramat, épp ezért gyűjtésbe kezdtem:).

Előbb megosztom veletek miket készítettünk eddig, majd hozok néhány számomra is új ötletet.

Eddigi alkotásaink gyurmából:

Számok:

Betűk

Kis falu


Bogyó és Babóca

Villám McQueen és Matuka

SpongyaBob és Patrik

Peppa pig / George (vagy Zsoli)

Itt címet is kellett írnom, úgyhogy egyértelmű: Kisvakond a városban

Kutyák
  

Téli mécses tavaszi köntösben

Karácsonyfa díszeket levegőn száradó gyurmából készítettünk Balázzsal (itt ő is tevékenyen közreműködött)

Vonat

Néhány ötlet a netről:

 

A keresgélés folytán olyan sok kisüthető / tartós gyurma ötletet találtam, hogy lehet hogy ki is fogom próbálni a FIMO gyurmát.

Látjátok, ezért jó kutatni egy kicsit, mindig jön valami jó ötlet, ami aztán elkezd motoszkálni az agyunkban, majd egy tervvé válik, hogy ezt majd megcsinálom, és a végén megvalósul:).

Bátorítok mindenkit, hogy lapozgassa csak egy kicsit akár a Pinterestet! Én eddig sosem bántam meg. 😉

Vélemény, hozzászólás?

